Thursday, February 10

heh.. tadi baru balik sekolah.. ada laa seorang 'bibik' bawa beg jalan depan rumah... and mama tanya nak pergi mana?? then :
bibik : saya diculik
mama : ha??
bibik : saya mahu pulang... nyonya tolong hantar saya ke mobil..
mama : rumah kamu dekat mana
bibik : ha??dyan : rumah kamu dimana sik??
bibik : tolongrin anta saya... saya mau balik MANILA.
 mama pon anta la ke guard..

dyan : guard ada bibik lari rumah da nak pergi bus station.. leh antakan
unknow untie : itu bibik saya tak pe saya amik

aunty tu kuar kereta and marah dia.. ' KELUAR KAMU SEKARANG '... pastu bibik tu keluar...  aunty ckp ' saya tahu kamu mau pulang saya hantarkan...

aunty : dia baru 2 hari kerja... saya ada 2 bibik... saya suruh dia jaga itu anak... dia sudah lari bawak barang2 rumah saya..
mama : kita pun takut juga....

then bibik tu masok kereta and then aunty tu tepon suami dia.. pergh.... cian ada juga... aku dah takot da bawak pisau ke... hahhaha... yang aku peling asal la dia 'ngek' sgt ckp yang dia kena culik... last2 boss kaw gak dtg.. hahah...
'sorry i can't help you'