Thursday, December 22

Pizza Hut!!!


Okie hari nie ayah aku bawak anak2 dia makan PIZZA HUT... adk aku Asrul Hazwan dapat 8A for PMR... bangga bhai.. dah la cikgu Norish and cikgu Salmi nampak aku nangis... abis arr aku akan jadi bahan cikgu kat sklh... sapa tak nangis adk aku peluk aku... haha


okie start je aku masuk pizza terus mata aku terbeliak.. sumpah... tiap2 minggu aku pegi Jusco Taman Equine, tapi kenapa aku tak taw ada ramai laki ensem... siot tol... mmg cair la aku jadi.. dah la ramai... masing duduk dekat meja aku.. abg yg amik order kat meja aku tu mmg ensem gila... cair aku dgr suara dia.. dah la dia asyik pandang aku... mentang laa aku duduk sblh ayah aku... 


ayah : dik amik order
abg tu : (borak2 dgn ayah aku)
ayah : nie pizza baru kan
abg tu : a'ah.. semuanya cheese.. ada 7 cheese... bola2 nie pun cheese..
ayah : alamak muak la nie *sambil pandang aku*
abg tu : ( pandang aku dan senyum)
dyan : (vavi gila... cair aku)


sorang lagi laki pakai cermin mata... dua2 ada dkat meja aku..siot tol.. honestly ayah just order 6 sup.. then abg amik order kasi 2 free... ayah aku punya la puji dia "bagus la budak nie ".. boleh buat menantu nie..


then masa nak keluar dia duduk dpn and cakap " terima kasih sila datang lagi "... dia senyum terus aku melting.. then masa patah balik tgk dia tengah keluarkan duit... aisemen... after that tggu mak aku shopping bila pusing je belakang nmpk dia dari feet back belakang.. lepas nie tggu aku usha lagi.. haha... kat pizza aku jumpa dua org bekas cyber zaman dulu kala yg si fikri tu..lagi sorang aku x taw nama

aku makan nie.. muak gila semuanya cheese...